En kommunikatör utan blogg är ingen riktig kommunikatör. Eller?

Ja, Jag ska börja blogga!
För en kommunikatör utan egen blogg är ju ingen kommunikatör.
Likt nn ryttare utan häst inte heller är ett ekipage. Hänger ni med?

Det finfina är nu att jag har både en blogg och en häst. Kan en människa bli mer lyckad än så?
Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska blogga om men det ordnar sig väl alltid. Det kommer förstås
att bli en hel del om hästar men också kanske en och annan tanke om stort som smått.

Detta får bli min allra första bloggpost istället för att skriva att jag bara testar.

12 thoughts on “En kommunikatör utan blogg är ingen riktig kommunikatör. Eller?

  1. Saknar dig i vardagen. Men att följa dig i din blogg är en liten tröst. Kör hårt bästa Helen!

  2. Blogga om Freja och ungdomsproblem! Jag tänker troget läsa din blogg i ur och skur!
    /Ditt största fan Andrea

    • Härligt Andrea, jag tänker att du skulle kunna bli min gästbloggare. Det här med ungdomsproblem är ju intressant. Vi skulle kunna ta det utifrån två olika vinklar. Eller hur?

Leave a Reply

